Zoempie

Ons kinderlogo heeft een naam !   ZOEMPIE .

Wie gaf ons bijtje een naam?

Wie gaf ons bijtje een naam?

Ons kinderlogo heeft een naam !   ZOEMPIE .

Ons bijtje voor de jongsten onder ons heeft een naam gekregen.
Uit de inzendingen werd de naam ZOEMPIE weerhouden.

We danken alle indieners voor hun bijdrage.
De filmtickets gaan naar Inge Godelie uit Geraardsbergen.

Proficiat Inge !

Met vriendelijke groeten
Het VBI-team

Andere berichten

Nieuws

Communicatie aan de leden professionele imkers van het Vlaams Bijeninstituut (Mei2026)

Mogelijk hebt u reeds enige tijd geen communicatie meer ontvangen vanuit onze afdeling professionele imkers.
Hierdoor zou de indruk kunnen ontstaan dat er weinig vooruitgang wordt geboekt met betrekking tot de vertegenwoordiging van uw belangen binnen de vakvereniging van professionele imkers.
Met dit bericht wensen wij te benadrukken dat dit geenszins het geval is. Lees verder.