Het nieuwe imkeren
Professor De Graaf over het nieuwe imkeren.
Op 22 mei vond in de gebouwen van de Rijksuniversiteit Gent het Bijensymposium plaats georganiseerd door De Week van de Bij.
Het Vlaams Bijeninstituut was er bij en luisterde naar professor De Graaf die zijn visie rond ‘Bijenteelt anders bekeken’ bracht.
Na de presentatie namen we een interview af die wij bij dit bericht hebben toegevoegd.
Andere berichten
VBI bezoekt Apisticus in Duitsland (Mei 2026)
Communicatie aan de leden professionele imkers van het Vlaams Bijeninstituut (Mei2026)
Mogelijk hebt u reeds enige tijd geen communicatie meer ontvangen vanuit onze afdeling professionele imkers.
Hierdoor zou de indruk kunnen ontstaan dat er weinig vooruitgang wordt geboekt met betrekking tot de vertegenwoordiging van uw belangen binnen de vakvereniging van professionele imkers.
Met dit bericht wensen wij te benadrukken dat dit geenszins het geval is. Lees verder.




